Monday, April 18, 2011

Shrimp ceviche

M-am indragostit de aceasta salata, teribil de usor de facut, si un succes garantat la petreceri. O varianta buna a acestei retete o gasiti aici. Eu insa am adaptat reteta gustului nostru, dupa ce in prealabil m-am consultat cu Yandira (Elena, imi e tare dor de tine!).




Asadar, ingredientele: ardei colorat, ceapa, condimentele favorite, peste, creveti, ardei iute, usturoi, patrunjel, avocado, zeama de lamiie si limeta, rosie, ulei, tabasco.

Am taiat pestele cubulete mici, aproximativ de dimensiunea crevetelor.




Am facut o emulsie din zeama de limeta si lamiie, ulei, tabasco si am lasat pestele la marinat in aceasta emulsie cca 2 ore.




Dupa aceste 2 ore se adauga restul ingredinetelor taiate tot cubulete, si se da la rece, acoperit cu folie de plastic, ideal peste noapte, daca nu, macar vreo 6 ore.




Este garantat un hit la petreceri, iar daca va place coriandrul, atunci inlocuiti patrunjelul din reteta (noua nu ne place, mai ales mie :P )



4 comments:

  1. Ralu, am inteles bine? Totul la rece, nu?

    ReplyDelete
  2. Dap, la foarte rece. Simplu. Carnea pestelui si este practic "gatita" de acidul din lamai. Eu am refacut reteta si cu alti pesti si de fiecare data sint placut impresionata. Si chiar si fara sa tai carnea cubulete, ci lasand fileuri mai mici intregi!

    ReplyDelete
  3. Ce peste ai folosit aici, Ralu?

    ReplyDelete
  4. Am avut tilapia, fileuri. Am mai facut in alte dati cu sardine, biban de mare, si inca ceva... nu imi mai aduc aminte ce!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...