Wednesday, February 22, 2012

Dincolo de nu


Eu nu m-am otravit atunci in tacerea
aia ostila si orgolioasa, fara culoare si fara forma
iar acum ma incapatinez sa caut cheia tuturor cuvintelor lumii,
moarte ori nenascute inca;


Eu nu m-am inecat in lacrimile amintirilor
autopsiate pe viu, nelalocul si nelatimpul lor
nu ma risipesc prin oameni
nici nu mai primesc straini in vizita prin mine;


Eu nu ma tem de umbra
nici de durerile care chircesc sufletul
nu cred in oameni nemacerati in ginduri
si nici in timp luat cu imprumut;


Eu nu incerc sa-L inteleg pe Dumnezeu
pentru ca nici El nu a incearcat sa ma inteleaga pe mine
desi m-a impovarat cu El insusi
ca pe o mult prea esuata preafericita.


Eu nu il scot din sarite pe "NU".
Nu mi-e bine.
Nu mi-e rau.
Pentru ca dincolo de mine sint eu. 

4 comments:

  1. Replies
    1. Uneori, cuvintele se leaga singure unele de altele, Robert. Pur si simplu :)

      Delete
  2. Imi place despre tine, artista mea draga! Sa mai scrii!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...